Jestem w ciąży! i co teraz?

15:59 0 Comments A+ a-

Ciąża jest dla kobiety wydarzeniem wyjątkowym ale również stresującym...

Nigdy nie zapomnę momentu gdy dowiedziałam się, że będę mamą. Pomimo, że staraliśmy się z mężem o dziecko dwa lata, ciąża mnie zaskoczyła. Wystraszyłam się jak zobaczyłam na teście dwie czerwone kreseczki, i ta pierwsza myśl "jestem w ciąży!co teraz???" W szoku wykonałam pierwszy telefon, i tu uwaga nie do męża tylko do siostry ...,, słuchaj jestem w ciąży, co ja teraz zrobię?... jak to co, urodzisz ;)" ot taka oczywista sprawa. Tak, wiedziałam, że odwrotu nie ma. Jednak długo czasu upłynęło zanim to do mnie dotarło. 

Początki nie należały do przyjemnych, mdłości, senność, rozdrażnienie i ogólne złe samopoczucie, nawet dopadł mnie światłowstręt i trzeba było w domu wymieniać żarówki na słabsze.
Na szczęście nie trwało to całą ciążę, jak w większości przypadków, z końcem trzeciego miesiąca wszystko przeszło jak ręką odjął.
Drugi trymestr uważam za najlepszy okres. Czułam się bardzo dobrze, miałam bardzo dużo energii. Dom błyszczał tak, że można by było zrobić test białej rękawiczki:), a i przetworów na zimę też nie zabrakło. 
W trzecim trymestrze nadal tryskałam energią, jednak ciężar robił swoje. 
Końcówka ciąży minęła pod hasłem UPAŁY! co dobrze nie wpływało na moje ogólne samopoczucie...Wiatrak chodził 24h na dobę, ale co tam dolegliwości 19.08.2015r.  o godz. 20. 39 przyszedł na świat Nasz mały synek:)

Jestem w ciąży i co teraz? Teraz jestem mamą:)